Január 28-tól a Wizz Air végleg megszünteti emelt díjas telefonszámát, így végre a magyar ügyfelek is egyszerűbben érhetik el a légitársaságot a megújult súgóközponton keresztül, ahol helyi tarifás telefonszám is rendelkezésre áll – írja a Roadster.hu.
A cég közleményéből kiderült: a változtatások célja az ügyfélszolgálati élmény javítása, hogy az utasok gyorsabban és kényelmesebben férhessenek hozzá a szükséges információkhoz és támogatáshoz.
Valamint az, hogy lényegesebben olcsóbban tudjanak személyesen is beszélni olyan ügyekben, melyek utazásaikkal kapcsolatban számukra fontosak.
A Wizz Air azt tanácsolja ügyfeleinek, hogyha hatékonyan akarják ügyeiket intézni, akkor a légitársaság weboldalán vagy mobilalkalmazásán keresztül tegyék mindezt. Ezen platformok segítséget nyújtanak a foglalások módosításához, visszatérítési kérelmek benyújtásához, valamint a késésekkel vagy járattörlésekkel kapcsolatos panaszok intézéséhez.

Az ügyfélszolgálat digitális fejlesztései közé tartozik a 24 órában elérhető chatbot, Amelia, amely angol, német és olasz nyelven nyújt azonnali segítséget a járatokkal, foglalásokkal és csomagkezeléssel kapcsolatban.
Természetesen, ha bármilyen más, bonyolultabb kérdés merülne fel, akkor live chaten keresztül lehet kapcsolatba lépni a Wizz Air munkatársaival, ugyanúgy a nap bármely órájában.
Van azonban, amire fokozottan érdemes figyelni minden esetben: ha olyan ügyben hívják a telefonos ügyfélszolgálatot, amely online is elintézhető (például jegyvásárlás vagy foglalásmódosítás), akkor tranzakciós díjat számítanak fel. Ennek összege utasonként 6500 forint, és nem téríthető vissza semmilyen módon.
Spák Boglárka, a Wizz Air ügyfélélményért felelős vezetője elmondta hangsúlyozta: a légitársaság fokozott figyelmet fordít az utasokra, ahogyan az innovatív fejlesztések meghonosítására is.